Saturday, 13 April 2013

Pemuda BN Gempur Fasa 12 Husam Musa goyang lagi!

Hari ni gua bangga gila sebab macai bontot spender putih bergetar lutut bak ang. Pemuda BN seramai 30 orang telah menggempur fasa 12 & mengedar risalah berkenaan isu² semasa & menjawab segala fitnah jahat pembangkang dengan sangat berhemah.

Rata² penduduk sangat berpuas hati kerana gerakan Pemuda BN yang sanggup turun padang bukan sahaja mengedarkan risalah, tetapi memberikan penerangan dan beramah mesra dengan penduduk sekitar kawasan fasa 12.

Ini adalah contoh yang patut dicontohi wahai macai bontot spender putih. Hampa kena tau masuk rumah orang macam mana nak bagi salam. Bukan main hentam ikut suka hati depan belakang hampa langgar.

Gua beranggapan sekarang husam musa dinar emas tengah panas bontot, yang paling best gua dapat info dari dalam PAS Putrajaya yang husam duk pening nak cari budak dalam Putrajaya untuk bekerja dengan PAS.

Sampai sanggup upah budak sekolah untuk cabut bendera BN. Yang diupah sekarang untuk pasnang bendera adalah dari luar Putrajaya, tapi tak pelik untuk Husam bawak budak² luar sebab Si Husam ni banyak duit berdinar dinar duit nya.

Tapi gua nak pesan satu je, kalau jumpa macai bontot spender putih kat mana² dalam Putrajaya jangan lupa tanya 'mana nak beli spender putih'? Kihkihkih..

Kalau nak kenal budak² parasit spender putih ni tengok balik posting gua pasal bilik gerakan BN kena kacau dengan puak² spender ni.

Pssstt; dengar kata husam bayar saksi dari blogger BN untuk saman papagomo. Banyak duit nya, mana la dapat tu eh?

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Unity in Diversity

ZULKIFLI BIN NOORDIN

MYKMU.NET: DEMI SEBUAH PERJUANGAN

Rakyat News - Tepat Dari Sumber

UMNO Online