Saturday, 13 April 2013

Macai Bontot PAS Spender Putih Rosakkan Pokok Bunga Putrajaya

Apa kejadah la puak² spender putih ni, dah la semalam buat kecoh dekat markas BN. Malam tadi kebangangan geng spender putih yang menunjukkan betapa rendahnya mentaliti mereka telah terbongkar apabila sesuka hati mak bapak diorang merosakkan harta benda awam.

Wahai saudara spender putih macai si bontot, ini Putrajaya segala pokok² yang berada di sekitar Putrajaya adalah dijaga & diselia baik oleh perbadanan. Semua pokok² di 'tagging', jangan la nk buat tempat ni macam kampung nenek kau.

Suka² hati nak patahkan pokok & pasang bendera atas pokok, apa kau ingat makcik kau punya pokok ke?! malas nak cakap banyak. Sebab kita bercakap guna otak, akal Allah bagi nilai betul².

Kami komuniti Putrajaya mahukan pihak Perbadanan Putrajaya ambil tindakan keras agar perkara ini tidak berulang lagi. Ini adalah khazanah Putrajaya dan terkenal dengan bandar dalam taman. Tapi sayangnya puak spender putih ni tidak ada mentaliti itu, lain kali masuk tempat orang tu bagi salam. Jangan nak berlagak sangat.

Tengok video dengan teliti, apa yang macai bontot spender putih tengah dok buat.

atas pokok sekitar Presint 14
BN pun tau hormat pacakkan di bawah. Mana yang kononya PAS Putrajaya tak melanggar peraturan? dasar memang puak spender putih munafik dan kaki belit.

bermula pada durasi 00.08 lihat apa yang macai bontot & spender putih yang berbaju kuning tengah buat di tepi jalan? ulang balik tengok betul-betul.

Psttt; belum menang lagi dah buat onar belagak nak mampus.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Unity in Diversity

ZULKIFLI BIN NOORDIN

MYKMU.NET: DEMI SEBUAH PERJUANGAN

Rakyat News - Tepat Dari Sumber

UMNO Online