Friday 12 April 2013

Markas BN Putra Harmoni Diserang Geng Spender Putih!

Kecoh pagi tadi bila tiba² geng spender putih datang serang markas BN di Putra Harmoni. Atas alasan bendera mereka dicabut. Yang buat syok tu satu bukti pun tak dikeluarkan.

Akhirnya gambar peminat fanatik spender putih TERSEBAR! Kihkihkih. Tengok betul², kalau selisih jangan lupa tegur "cantik spender putih , mana beli? " hahaha.
Sepanjang aku lalu tengah pagi tadi, geng spender putih yang dikenal pasti beberapa orang adalah kakitangan kerajaan yang bekerja di Audit Negara & Mahkamah bermaharajalela di jalanraya sekitar Putrajaya.

Geng spender putih buat bising dan menganggu keharmonian penduduk selain melanggar peraturan jalanraya. Kita harap pihak berkuasa dapat memantau dan mengambil tindakan sewajarnya.

Apa² pun identiti geng spender putih yang belagak samseng telah pun dikenal pasti. Rata² nya adalah penduduk luar dan bukan asal dari Putrajaya. Ini yang nak pertahankan Putrajaya? Tinggal pun diluar datang rumah orang tak ada adab.

Husam Musa harus bertanggungjawab diatas kejadian ini. Komuniti Putrajaya tolak PakatanRakyat tolak liwat, tolak cauvinis dan yang penting TOLAK SPENDER PUTIH!

Antara gambar² yang di hantar kepada admin

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive