Tuesday 30 April 2013

30 April 2013: DS Tengku Adnan mendekati rakyat

Pagi ini calon Parlimen 125 Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor hari ini meneruskan lawatan kerja beliau untuk mendekati komuniti di Putrajaya bermula dengan majlis ramah mesra bersama penjawat awam. Datuk Seri Tengku Adnan dalam ucapan beliau menegaskan bahawa suara yang dibawa oleh beliau adalah suara penjawat awam. Datuk Seri Tengku Adnan dengan rendah diri menggelarkan diri beliau sebagai wakil rakyat penjawat awam dan akan melaksanakan tanggungjawab yang diberi dengan sebaik mungkin.

Pagi tadi DS Tengku Adnan turut dijemput untuk hadir memeriahkan program bersama Perbadanan Putrajaya oleh Tan Sri Aseh Che Mat. DS Tengku Adnan dalam majlis tersebut berkesempatan untuk beramah mesra dan bertanya khabar bersama kakitangan Perbadanan Putrajaya.




Selesai di Perbadanan Putrajaya, DS Tengku Adnan telah turun ke Presint 16 dan melawat Kedai Rakyat 1 Malaysia. Ramai yang terkejut dengan kehadiran Datuk Seri dan respon yang diberikan sangat baik. Majoriti pengundi di Presint 16 turut meletakkan harapan yang tinggi agar DS Tengku Adnan mengekalkan kerusi bagi parlimen Putrajaya untuk Barisan Nasional. 








SATU UNDI UNTUK PAKATAN
SATU UNDI KEPADA PERPECAHAN

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive