Friday 10 January 2014

MB Selangor 'murtad' bina gereja kawasan Melayu

Kegilaan apakah ini? Si Khalid ni dah sewel ke apa? Jangan sebabkan politik matlamat menghalakan cara. Belum selesai dengan kebiadapan Lawrence yang mahu menggunakan kalimah Allah, datang lagi seorang melayu sekular yang secara terang mahu memurtadkan anak melayu.

Inilah strategi puak jahanam ini yg sentiasa mahu memecahbelahkan ummat kita. Inilah nasib pribumi yang merempat di tanah air sendiri. Yang aku maksudkan pribumi adalah rakyat selangor yg memberi amanat dan tanggungjawab kepada pemimpin untuk membela mereka, tapi yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran. Teringat aku kepada pesanan ustaz Nasharudin Mat Isa kafir yahudi tidak akan pernah berhenti menyesatkan kita dan memecahbelahkan ummat kita, jadi selagi itulah kita tidak boleh berhenti membongkar aktiviti dan perancangan jahat puak2 ini.

Terbaru di Kuala Selangor Khalid Ibrahim dengan bangganya merasmikan majlis pecah tanah pembinaan gereja di Tanjung Karang. Wahhh, tahun baru dapat gereja baru. Patutlah beriya iya nak guna kalimah Allah dalam bible. Sudah terang lagi bersuluh, apa lagi nk dikatakan. Walhal ada 4 orang exco PAS dalam negeri selangor, tapi hanya bunyi cengkerik yang ada bila Khalid bina gereja dalam kawasan majoriti melayu islam.

Tanjung karang populasi lebih daripada 20 ribu penduduk melayu islam kira2 lebih daripada 80 peratus adalah islam. Jadi apa relevannya pembinaan gereja ini di Tanjung Karang? Aku belum dengar lagi kerajaan negeri bina masjid. Apalah nasib Islam di Selangor. Nasib baik ada Sultan yang masih teguh menjaga kesucian Islam, kalau Malaysia ni tak ada ketua agama Islam, aku rasa Selangor dah boleh isytihar negeri sekular dan pluralisme pertama di Malaysia.

Rumah urut, kedai judi, pusat hiburan, pelacuran dll sampai sekarang kerajaan negeri tak mampu halang bahkan makin bertambah. Yang tidak berlesen semakin berani beroperasi, masakan tidak bayangkan bible yang mengandungi kalimah Allah yg terang boleb menyesatkan dirampas oleh penguatkuasa Islam, tetapi yang menghalangnya adalah saudara Islam sendiri. Ya Allah, kalau benar mahu mendapatkan 'milage' politik jangan sampai menjual maruah dan agamamu wahai hamba Allah.

Undi PKR adalah HARAM!

0 comments:

Post a Comment