Friday 5 July 2013

BONGKAR! ALASAN KENAPA WARGA PUTRAJAYA KEKALKAN KU NAN!

Bertempat di Dewan Kejiranan Presint 16 berlangsung Majlis Sumbangan Nur Ramadhan Surau-Surau Parlimen Putrajaya & Sambutan Ulang Tahun Hari Lahir Beramai-ramai Parlimen Putrajaya.




















Sumbangan yang melibatkan 51 Surau berbentuk wang tunai dan barangan keperluan untuk membantu meringankan beban surau untuk moreh sepanjang bulan ramadhan nanti.


 

"Bantuan yang diberikan ini tidaklah sebanyak mana, tetapi yang lebih penting kita mahu sambutan bulan ramadhan nanti lebih meriah dan dapat mengimarahkan surau-surau di Putrajaya" kata Ku Nan.









Memang menjadi rutin YB Ku Nan setiap tahun memberi sumbangan khas kepada surau-surau di Putrajaya. Walaupun bukan bula puasa, YB tetap menyumbang dalam bentuk pengubahsuaian surau, pemberian perabot untuk surau, menaik taraf surau dan banyak lagi.

Dalam masa yang sama, sambutan hari lahir yang diadakan semalam mengumpulkan lebih daripada  500 pengundi sekitar presint 16. Upacara bermula dengan majlis memotong pulut kuning yang disempurnakan oleh YB dan Isteri bersama-sama dengan pengundi yang menyambut hari lahir pada bulan 5,6,7dan 8 2013.

 

 
 
PSSTTT; Ohhhhhhhhh... Patutla Husam Kalah! Agak-agak apa yang Husam tengah buat eh? mesti menangis teresak-esak. KAHAKAHKAHKAHKAH!

0 comments:

Post a Comment