Friday 29 November 2013

Mesyuarat Kali Pertama Ketua UMNO Bahagian Putrajaya bersama AJK baharu.

Mesyuarat pertama Ketua UMNO Bahagian Putrajaya bersama barisan Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Putrajaya yang baru berlangsung di aras 4 Pejabat Menteri Wilayah Persekutuan dan dipengerusikan oleh Ketua UMNO Bahagian Putrajaya Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

Mesyuarat pertama ini lebih berkisar kepada perlantikan Ahli Jawatankuasa baru yang diumumkan oleh Kunan selain membincangkan kaedah yang terbaik dalam memperkasakan parti UMNO dan Barisan Nasional bagi menghadapi PRU 14 akan datang dan sekaligus mempertahankan Putrajaya untuk kekal bersama Barisan Nasional.

Dalam pada itu, seramai 9 orang Ahli Jawatankuasa lantikan diberi ruang dalam jawatankuasa UMNO Bahagian Putrajaya antaranya

1) Datuk Ahmad Zaki bin Zahid -Bendahari
2) Haji Roslan bin Abu Hanif -Ketua Penerangan
3) Mohd Rahimi Rejab
4) Mohd Hisamuddin Yahaya
5) Tun Faisal Ismail Aziz
6) Nasru Syazwan Nawai
7) Isma Laili
8) Husna Abdul Rahaman
9) Zarina Ismail

Kesemua 25 AJK termasuk 7 yang dilantik belum lagi diberi sebarang portfolio selain daripada 2 orang pegawai kanan yang masing-masing dilantik sebagai Bendahari dan Ketua Penerangan. Semoga mesyuarat pertama ini serta barisan Ahli Jawatankuasa yang baru dipilih dan dilantik ini dapat membantu parti UMNO Bahagian Putrajaya dalam usaha memperkasakan parti dan seterusnya mencapai kejayaan yang lebih cemerlang di PRU ke-14 akan datang.

0 comments:

Post a Comment